UITNODIGING

Gemeenteavond woensdag 30 oktober om 20:00 in het kerkelijk centrum aan de Schepenhoek te Uden.

Na wekenlang dromen, denken, praten en creatief zijn op allerlei manieren, is het nu dan zover: de allerlaatste gemeenteavond van het traject richting de toekomst.

Aan het begin van de avond zal Marloes nog kort de inhoud van het rapport presenteren en het rapport aan de kerkenraad overhandigen. Daarbij presenteert zij ook een profiel voor een predikant zoals dat voortkomt uit de plannen.

Uiteraard zetten we ook de meedenkgroep in het zonnetje en bedanken we de meedenkers voor hun harde werk de afgelopen tijd. Maar zij hebben ook een cadeau voor u…

Deze avond is een afsluiting en tegelijk ook een nieuw begin. Ds Marloes Meijer geeft ons de zegen mee, als afronding bij het liturgiemodel en goede wens voor de toekomst.

Komt u ook???