Uitnodiging Gemeentedag 2024

Op zondag 9 juni 2024 is de Gemeentedag, voor alle gemeenteleden van Uden-Veghel-Cuijk. Een dag met feestelijkheden, ontmoeting en gezelligheid.

We beginnen de dag met het verwelkomen van Edo en Marta in Cuijk. Het is die zondag de eerste keer dat Edo voorgaat als ‘eigen predikant’ in Cuijk. Iets om te vieren, met z’n allen (en andere genodigden).

Na afloop is er in de kerk een samenzijn met koffie/thee en Cuijkse lekkernijen en een smakelijke lunch. ’s Middags volgt dan de autopuzzeltocht, van Cuijk via Uden naar Veghel. We sluiten de dag af met een grandioze barbecue bij de familie Hofman (Heuvel 11a, Veghel).

Dus meld je nu aan, via de website (klik hier) of via de formulieren in de kerk (inleveren bij Wouter of Bert).

In verband met de organisatie van alle programmaonderdelen vragen we jullie om aan te geven bij welke onderdelen je aanwezig zult zijn en hoe je reist. Dit om het vervoer van iedereen zo efficiënt en goed mogelijk te plannen, zodat iedereen ook weer thuiskomt ’s avonds. Bij de puzzelrit wisselen voor de gezelligheid per auto van mensen.

Voor de kosten zal je een bijdrage naar eigen inzicht kunnen geven.

Aanmelden liefst uiterlijk zondag 26 mei, via formulier of website (Gemeentedag 9 juni).

De organisatie,
Wouter Boekenstijn, Marianne Bruring, Bert Brussaard, Albert Verver