Elke twee weken op zondagmiddag komt de Arabische Baptistenkerk Uden bijeen voor een kerkdienst in ons Kerkelijk Centrum. Het is een van de weinige christen gemeentes in Nederland met diensten in het arabisch, voor mensen en families met hun wortels in o.a. Irak, Syrië, Turkije en Egypte. En laten die nu net in ons kerkgebouw samenkomen, als mede-christenen!

Van hun pastor Emad en zijn vrouw ontvingen we de uitnodiging om op zaterdagmiddag 8 juli aanwezig te zijn bij hun gemeentedag in Langenboom, bij de Kuilen.

Een mooie, bijzondere gelegenheid om onze thema’s gastvrijheid en diversiteit in de praktijk te brengen! Laat ons svp per Whatsapp weten of je komt: 06 21 206 679 (Albert). Graag uiterlijk donderdag 6 juli, 12.00 uur.
Het zou mooi zijn als we deze uitgestoken hand aannemen!

Namens de kerkenraad,
Bert, Edo, Albert, Arend, Piet

Meer informatie:

أخي المبارك ألبرت..يوم السبت 8-7-2023 سيكون لنآ سفرة الكنيسة..سيكون التجمع في تمام الساعة 13:00 .. سيكون لنآ برنامج السفرة….(١) أول نصف ساعة سيكون لنآ خدمة..(٢) شرب القهوة والشاي..(٣) ألعاب مسلية لكل الأعمار مع جوائز للمتسابقين..(٤) وجبة طعام على نفقة الكنيسة..(٥) ألعاب مسلية لكل الأعمار…ملاحظة لكل العوائل…   متطلبات السفره.                               وجبه الطعام والمشروبات الغازيه.   ستكون على نفقه الكنيسه.                هناك احتياجات اخرى تجلب حسب رغبه العائله.                        ملاحظه.                                         1-من الظروري جلب الماء البارد للشرب                2-جلب منضده للطعام مع كراسي تخص افراد العائله.                          3-جلب الشاي والقهوه وملحقاتها    4-وايضا تستطيع كل عائله جلب  طعام ومشروبات ومعجنات وكرزات وجبس واشياء اخرى……..        ………..   عنوان السفرة..Fazantenweg. 16….5453 JM  Langenboom….بركة الرب تكون مع جميعكم أحبائي في الرب يسوع أمين

vertaling:

Mijn gezegende broeder, op zaterdag 8-7-2023 gaan we naar de kerk.
De bijeenkomst vindt plaats om 13.00 uur. Het programma van de dag is:

(1) een dienst van een half uur
(2) koffie en thee drinken
(3) leuke spelletjes voor alle leeftijden met prijzen voor deelnemers
(4) een maaltijd op kosten van de kerk
(5) leuke spelletjes voor alle leeftijden.

Voor iedereen geldt dat de kerk zorgt voor het eten en frisdranken. Zijn er nog bijzondere (dieet)wensen, laat die dan weten.
Graag meenemen: koud water om te drinken; een eettafel met stoelen voor je gezinsleden; en thee, koffie en toebehoren. Je mag ook zelf eten, drinken en fruit meenemen.
De locatie is Fazantenweg 16, 5453 JM Langenboom.
Moge God jullie allemaal zegenen, mijn geliefden in de Heer Jezus.

Facebook pagina