Versterking Streamteam

Met onze livestream via kerkdienstgemist.nl weten we mensen te bereiken die niet naar de kerk kunnen komen voor de zondagse dienst. Zo voelen ze zich toch met ons verbonden.

Dit willen we graag elke week verzorgen. Maar dan heeft het streamteam meer ondersteuning nodig. We zoeken dan ook medewerkers die ons team willen komen versterken met het streamen van de kerkdiensten.

Streamen betekent vooral het leiden van de video- en audio-opnamen in de kerkzaal. Het streamen van beeld en geluid naar kerkdienstgemist.nl gaat automatisch. Ongeveer eens in de 6 weken draai je een keer een dienst.

Dus kun je overweg met een laptop of computer en mail? Dan is dit misschien iets voor jou. Het streamen van de uitzending is namelijk zo geleerd. Kom maar eens bij ons langs achterin de kerkzaal en kijk een keer mee tijdens een dienst om te zien wat het streamen zoal inhoudt.

Het streamteam