Zondag 26 september

Voorganger: ds. P. Molenaar, ‘s-Hertogenbosch

Bijzonderheden: 2e zondag van de herfst

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent dat aanmelden voor deze viering verplicht is.

Aanmelden vóór donderdagavond 23 september 22.00 uur.
In verband met de corona regels kunnen er maximaal 60 personen bij de dienst aanwezig zijn. Als je daar niet bij bent, ontvang je uiterlijk zaterdagochtend 10 uur van ons bericht.

Ga naar de Kalender om aan te melden, of klik hier

Collecte

We collecteren weer tijdens kerkdiensten. Bij de uitgang staan 2 schalen met de tekst 1ste collecte en 2de collecte. De 1ste collecte is bestemd voor Kerk In Actie – Zending: Vredeweek Israël/Palestina  en de 2de collecte voor PIT (Stichting Protestants Interkerkelijk Thuisfront) Meer informatie vind je op de website bij de dienst.

Heb je de collecte in de kerk gemist? Je kunt je giften ook altijd rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.