Voor alle gemeenteleden een bericht van de kerkenraad

Lockdown

Zoals je misschien gelezen hebt, heeft de PKN aangegeven dat enige verruiming overwogen kan worden. Echter, vorige week vergaderde de kerkenraad en heeft besloten alle fysieke kerkdiensten tot en met 1e Paasdag (4 april) af te gelasten.

Een bittere pil voor veel gemeenteleden. We hebben behoefte aan contact, ook al is dat met de ons bekende restricties.

We hopen op zondag 11 april weer fysieke diensten te kunnen organiseren, weliswaar met maximaal 30 mensen.

Hoe vieren we dan in maart?

Zondag 7 maart verzorgt ds. Marcel Zijlstra weer een online dienst, vanuit huis of vanuit de kerk. Je kunt de dienst volgen via de link op de website. Hou de nieuwsberichten in de gaten!

Op zondag 14, 21 en 28 maart is er geen online kerkdienst vanuit onze kerk.
We hopen dat u dan gaat genieten van de online kerkdiensten in omliggende gemeentes:

In de Goede Week (29 maart t/m 4 april) vieren we de Paascyclus. Dit wordt de komende weken voorbereid door een werkgroep.

De kerkenraad wenst u moed in dit spannende jaar 2021.

Blijf gezond en hou vol.

Marian Metselaar