Ook met Pinksteren zijn er in onze regio meerdere online kerkdiensten:

Alle online uitzendingen van KerkdienstGemist.nl zijn ook later terug te bekijken.

Andere mogelijkheden:
  • Coronaviering in de Opstandingskerk van de Protestantse gemeente Tilburg.
    Aanvang 9.30 uur. Te volgen live, of later terug te kijken, via coronaviering.nl.
  • Wekelijkse meditatie naar Pinksteren door ds René de Reuver. Iedere uitzending wordt afgesloten met een eigentijdse uitvoering van een lied uit het Liedboek.
    Uitzending via KRO-NCRV televisie op NPO 2 op zaterdagavond 18.00 uur. Herhaling zondagochtend rond 7.50 uur.
  • Live kerkdienst in het teken van de digitale pinksterconferentie Samen kerk samen sterk, met medewerking van de Protestantse Kerk Nederland. In deze dienst gaat Mirjam Kollenstaart voor, nu nog dominee in Ottoland, maar binnenkort geestelijk verzorger bij het Leger des Heils.
    Uitzending via EO televisie op NPO 2 op zondagochtend 9.20 uur.