Dit jaar zijn de Kerstnachtdienst en Kerstmorgen vieringen in Uden.
Onze voorgangers zijn:

• Kerstnachtdienst (24-12): Ds. Tineke van der Rest-Werner, Ede
  • Kerstmorgen (25-12): Ds. Henk Veltkamp, Zaltbommel

Wat is het fijn dat we met elkaar Kerst in de kerk gaan vieren, je bent van harte welkom.

Er worden rondom Kerst drie diensten gehouden in de kerk in Uden. Om iedereen de gelegenheid te geven deel te nemen aan één van deze diensten, is het mogelijk om je voor 1 dienst rondom Kerst aan te melden. Hiervoor kunt u kiezen uit 3 diensten, te weten:

• Kerstnachtdienst om 20.15 uur,
  • Kerstnachtdienst om 22.00 uur, of
  • Kerstmorgendienst om 10.00 uur.

Vanwege de Coronaregels is het niet mogelijk voor 2 diensten in te schrijven.
Aanmelding is verplicht, uiterlijk 21 december 18 uur, via het aanmeldformulier hieronder.

Kerstnachtdiensten
In de Kerstnachtdiensten wordt medewerking verleend door Roelina Schouten (harp). Daarnaast is er zang (Eline van Willigen) en pianospel (Piet Bron). De voorgangster is Ds. Tineke Werner. De collecte is voor het Leger des Heils.
Let op: De tweede Kerstnachtdienst van 22.00 uur zal in een minder warme kerk worden gehouden. We adviseren u warm te kleden en de jas mee te nemen de kerk in.

Kerstmorgen
Op 1e Kerstdag gaat ds. Henk Veltkamp voor in de dienst. De eerste collecte is voor Kinderen in de knel en de tweede collecte is voor de kerk.

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Gezondheid van jezelf en je directe naasten is de voorwaarde om mee te kunnen doen. Dus blijf bij (lichte) verkoudheidsklachten of een zieke naaste thuis. We houden 1,5 meter afstand, desinfecteren de handen, nemen de jas mee de kerk in, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken na afloop geen koffie.

De Kerstcommissie,
Eline van Willigen en Corine Crone

Aanmelding kerstdiensten Uden 24 en 25 december 2020

Aanmelden is verplicht, via het formulier hieronder. Daarna maken we een indeling op basis van de aangegeven voorkeuren. Je ontvang uiterlijk woensdagavond 23 december van ons bericht voor welke dienst er voor jou een plaats is gereserveerd. In verband met de corona regels kunnen er maximaal 30 personen bij de dienst aanwezig zijn. Bij binnenkomst in de kerk krijg je een stoelnummer dat correspondeert met de stoel in de kerk.

Om het risico van corona verspreiding tijdens de dienst te beperken is de verwarming van de kerkzaal aangepast. We adviseren je om warm te kleden en de jas mee te nemen de kerk in.

Aanmelden uiterlijk maandag 21 december 18.00 uur

Hebt u hulp nodig bij het aanmelden? Bel dan 06 29 408 086 (Susanne).