Beste gemeenteleden,

Vanaf zondag 10 september beschikt onze gemeente een nieuwe website! Je ziet een totaal ander gezicht van onze gemeente:

• De vormgeving is eigentijdser, mooier.
  • Alles is heel goed te lezen op je tablet of smartphone.
  • We hebben ook een Facebook pagina (www.facebook.com/pgudenveghel). Deze kun je ook volgen!!

We garanderen je: er is ongelofelijk veel moois te zien. Ga het ontdekken!

Een ander gevolg van de nieuwe website is dat je geen Kerknieuws emailberichten meer zult ontvangen! De berichten komen in het vervolg rechtstreeks van de website. Abonnees van de website ontvangen in het vervolg een mailtje met een link naar het bericht op de website. En daar zie je ook nog alle andere, eerdere berichten staan.

Als je bent aangemeld voor de berichten van onze gemeente, maken we je direct abonnee van de website. Je hebt een email ontvangen om je aanmelding te bevestigen. Na bevestiging ben je weer verzekerd van alle berichten.

Met de lancering van de nieuwe website komt er een einde aan de berichtenservice Kerknieuws. Het was mij een waar genoegen om jullie in de afgelopen 7½ jaar in totaal 260 berichten te hebben mogen sturen. Uit de reacties is mij gebleken dat heel veel van u dit bijzonder hebben gewaardeerd. Daarvoor dank ik jullie van harte!

Groeten,
Albert Verver