Op zondag 10 april hebben we in de kerk genoten van heel veel vrolijke kinderen en jeugd. Wat een mooie grote groep kinderen hebben we de kerk in zien lopen met Palmpasen takken. Fijn dat we weer de traditie in ere konden herstellen en de takken konden versieren met de gebruikelijke symbolen.

Na de dienst was er een activiteit georganiseerd: Alles komt goed?!
Met hulp van ouders en andere betrokkenen zijn diverse mooie creaties gemaakt. Narcissen met geverfde eierdozen, oude druivenranken met mos en lint, wol en eieren beplakt, en kaarten met Oekraïnse teksten versierd en gekleurd.

Al deze spullen worden komende tijd gebracht bij de vluchtelingen in Uden. Dit om vanuit onze gemeente de mensen een hart onder de riem te steken, nu ze huis en haard hebben moeten verlaten. Iedereen was erg gemotiveerd.

Na afloop hebben we nog een lekker paasbrood/ suikerbroodje gegeten en is de collectezak rond gegaan. Er is € 145,00 opgehaald voor Kerk in Actie: Oekraïne!

Alle aanwezigen: super bedankt!
Het was erg gezellig.