Vrijdag 29 april gaan we Samen aan Tafel

Wat was het fijn in maart dat we weer Samen aan Tafel konden. En wat hadden we veel bij te praten! Omdat we nooit uitgepraat zijn en blijven genieten van lekker eten, gaan we er fijn mee door. Vrijdag 29 april a.s. is het alweer zover. De koks gaan zich dan uitleven op Hongaarse gerechten. Vanaf 17.30 ben je welkom en om 18.00 uur gaan we eten. De prijs bedraagt € 5,- voor een volwassene en € 2,50 voor een kind.
Meld je aan via de website: klik hier, of per email naar samenaantafel@sowkerk-uv.nl.
Je kunt je ook telefonisch opgeven bij Janny Appeldoorn (tel. 0413 267 290).
Aanmelden kan tot dinsdag 26 maart 22.00 uur.

De komende maanden staat de maaltijd steeds in het teken van een ander land. Zo gaan we in mei Grieks eten en in juni wordt het Turks.

De regel is dat we altijd de laatste vrijdag van de maand Samen aan Tafel gaan. In mei echter wijken we één keer van deze regel af, want de laatste vrijdag van mei is de dag na Hemelvaart. We denken dat veel mensen er dan misschien even tussenuit gaan. In mei gaan we daarom Samen aan Tafel op vrijdag 20 mei 2022. Noteer maar alvast in je agenda.

Tot ziens,
Janny Appeldoorn, Marleen Baarslag, Ike van der Goot en Edith Verver