Samen aan Tafel – 22 maart

Vrijdag 22 maart a.s. gaan we al weer Samen aan Tafel.
Gebruikelijk is dat we de laatste vrijdag van de maand samen eten. Maar omdat dat dit jaar op Goede Vrijdag valt, hebben we de maaltijd een week naar voren verplaatst.

Op het menu staan dit keer ‘maaltijdsoepen’. Jan Vermeulen, Henk Versluis en Maaike Theunissen gaan deze voor ons maken.

Meld je aan via de website: klik hier of per email naar samenaantafel@sowkerk-uv.nl. Je kunt je ook telefonisch opgeven bij Janny Appeldoorn (tel. 0413 267 290).
Aanmelden kan tot dinsdag 19 maart a.s., 22.00 uur.
Vrijdag ben je vanaf 17.30 uur welkom en om 18.00 uur gaan we eten.

Als je je op het laatste moment om een dringende reden moeten afmelden, dan kun je het beste het telefoonnummer van de kerk bellen (0413 261 488) om dat even door te geven.

Heb je vervoer nodig, dan kun je dat aangeven op het aanmeldformulier.

De prijs van de maaltijd bedraagt € 5,- voor een volwassene en € 3,- voor een kind (tot en met 12 jaar).

Tot ziens.

Janny Appeldoorn, Marleen Baarslag, Jellie Vermeulen en Edith Verver