Samen aan Tafel vrijdag 24 november 2023

Wat een feest was het hé, de Samen aan Tafel bijeenkomst in oktober! En wat hadden de koks hun best gedaan op de Thanksgiving maaltijd.
Wat ons betreft was het zeker voor herhaling vatbaar om ook eens andere mensen, bijv. van de voedselbank, uit te nodigen. Maar, zoals je weet, gasten zijn áltijd welkom. Je kunt dus gerust eens iemand uit je eigen omgeving of familie uitnodigen om eens te komen mee-eten.

Op vrijdag 24 november a.s. gaan de koks Indonesische gerechten maken. Zo uitgebreid en feestelijk als de vorige keer zal het niet worden, maar gezellig en lekker wordt het zeker ook nu weer.

Aanmelden kan tot en met dinsdag 21 november 2023, 22.00 uur. Dit kan via de website: klik hier of per email naar samenaantafel@sowkerk-uv.nl. Je kunt je ook telefonisch opgeven bij Janny Appeldoorn (tel. 0413 26 72 90).
Vanaf 17.30 uur ben je welkom en om 18.00 uur gaan we eten.

Als je je op het laatste moment om een dringende reden moeten afmelden, dan kun je het beste het telefoonnummer van de kerk bellen (0413 261 488) om dat even door te geven.

Je kunt op het aanmeldformulier aangeven als je geen vervoer hebt. We gaan dan ons best doen om vervoer voor je te regelen.

De prijs bedraagt € 5,- voor een volwassene en € 3,- voor een kind (tot en met 12 jaar).

Tot ziens.

Janny Appeldoorn, Marleen Baarslag, Ike van der Goot, Jellie Vermeulen en Edith Verver