Samen aan Tafel: vrijdag 27 oktober 2023

Dit bericht c.q. deze uitnodiging ontvang je een week eerder dan anders. Dat heeft een reden, namelijk dat we voor de maaltijd van 27 oktober a.s. niet alleen jullie maar ook de mensen die gebruik maken van de voedselbank uitnodigen. Elf gebruikers van de voedselbank hebben al aangegeven dat ze graag een keer met ons willen komen eten.

Omdat we in de Protestantse Kerk op zondag 5 november 2023 ‘Dankdag voor Gewas en Arbeid’ vieren, hebben we deze maaltijd het thema ‘Thanksgiving’ gegeven.  De gerechten die gemaakt zullen worden zijn de traditionele gerechten die men in Amerika serveert op de feestdag Thanksgiving.
We hebben als Protestantse gemeente Uden-Veghel aangegeven dat we het belangrijk vinden dat we als gemeente gastvrij zijn. We gaan ervan uit dat je net zo enthousiast bent over dit plan als wij en dat we samen het eten en gesprekken zullen delen.

Let op: We verwachten dat de groep wat groter zal zijn dan anders. Om onze koks voldoende tijd te geven zich goed te kunnen voorbereiden op deze feestelijke maaltijd, vragen we jullie om je wat eerder aan te melden.  Aanmelden kan tot en met vrijdag 20 oktober 2023, 22.00 uur. Dit kan via de website: klik hier of per email naar samenaantafel@sowkerk-uv.nl. Je kunt je ook telefonisch opgeven bij Janny Appeldoorn (tel. 0413 267 290).
Vanaf 17.30 uur ben je welkom en om 18.00 uur gaan we eten.

Als je je op het laatste moment om een dringende reden moeten afmelden, dan kun je het beste het telefoonnummer van de kerk bellen (0413 261 488) om dat even door te geven.

Je kunt op het aanmeldformulier aangeven als je geen vervoer hebt. We gaan dan ons best doen om vervoer voor je te regelen.

De prijs bedraagt € 5,- voor een volwassene en € 3,- voor een kind (tot en met 12 jaar). De diaconie neemt de kosten voor de mensen van de voedselbank voor haar rekening.

Tot ziens,
Janny Appeldoorn, Marleen Baarslag, Ike van der Goot, Jellie Vermeulen en Edith Verver