GOED NIEUWS, WE GAAN WEER STARTEN MET DE KERKDIENSTEN.

Zondag 12 juli gaan we weer van start met de kerkdiensten in Uden. We kerken vanaf die datum elke week in Uden. Helaas nog niet in Veghel, aangezien de Veghelse kerk te klein is.

We respecteren de adviezen van het RIVM en de richtlijnen van de landelijke kerk. Dat betekent dat aanmelden voor deze viering verplicht is. Gezondheid van jezelf en je directe naasten is de voorwaarde om mee te kunnen doen. Dus blijf bij (lichte) verkoudheidsklachten of een zieke naaste thuis. We houden 1,5 meter afstand, nemen de jas mee de kerk in,  gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken na afloop geen koffie.

Aanmelden VÓÓR zaterdag 11  juli bij de scriba via marianmetselaar@gmail.com of telefonisch 06 22 485 534. U krijgt dan een nummer dat correspondeert met een stoel in de kerk.
Wij vragen u de aanwijzingen van de coördinatoren (te herkennen aan rode hesjes met de tekst HOUD MOED, HEB LIEF) op te volgen.

Ondanks al deze beperkingen heten we u van harte welkom. We zien er naar uit elkaar weer te zien en – hoewel op afstand – te spreken.

Tot spoedig ziens namens de kerkenraad,
Marian Metselaar