Aan alle gemeenteleden

We gaan binnenkort van ’t slot.

Gelukkig, want samenkomen, dat hebben veel mensen gemist. Het RIVM en de PKN hebben aangegeven dat na 1 juni kerkelijke samenkomsten tot 30 personen mogen en na 1 juli samenkomsten tot maximaal 100 personen, maar met de nadrukkelijke voorwaarde van de 1,5 meter.

Dat betekent voor Uden dat er ongeveer 60 personen in de kerkzaal terecht kunnen. En het betekent ook dat er waarschijnlijk een aanmeldings- of reserveringssysteem gehanteerd gaat worden. Hoe dat gaat werken? Dat werken we in de komende weken uit. U hoort dus nog van ons.

Zoals het nu lijkt gaan we 12 juli starten in Uden, maar dit moet nog in de kerkenraad vastgesteld worden. Dus onder voorbehoud.

Helaas kunnen we in juli nog niet starten in Veghel, omdat de kerk in Veghel te klein is. Er kunnen met de restrictie van 1,5 m maar 20 personen in.

Voor nu HOU VOL en HOUD MOED.

De kerkenraad,
Marian Metselaar, scriba.