Van Meedenken naar Meedoen

Met de bezinnings-geschiedenis achter ons en de toekomst voor ons is de Meedenkgroep+ op 17 januari uit de slaapstand gewekt. Met een tiental mensen hebben we de stand van zaken met betrekking tot het bezinningsproject geïnventariseerd.

Op 4 april heeft de groep de naam een andere invulling gegeven: niet meer Meedenken (we weten al zo veel) maar Meedoen.

Zo is het idee van de bekende Ontmoeting formule weer nieuw leven ingeblazen. Een groep van vijf mensen is op 3 juli bij elkaar gekomen om een Ontmoetingsdienst op 11 augustus voor te bereiden.

Wat het wordt en hoe het gaat uitpakken, is ook voor ons een mysterie. Wat we wel weten is, dat velen deze laagdrempelige manier van kerk-zijn in de periode dat we om-en-om kerkten in Uden en Veghel hebben gewaardeerd. Er was ruimte voor ieder persoonlijk, er was ruimte voor gesprek en voor verdiepende vragen, voor een lied, voor muziek.

Kortom Er is ruimte voor jou.
Hartelijk welkom op 11 augustus.

Namens de voorbereidingsgroep,
Marian Metselaar