Onze gemeente werkt met collectebonnen.

Vanaf oktober worden de bonnen verstrekt door Ria van Heezik. Bestelling gaat via de website, als voorheen. Klik op Collectebonnen om ze te bestellen. Ria zorgt er dan voor dat je ze ontvangt.

Collectebonnen zijn erg handig als je geen contant geld op zak hebt of wilt hebben. Bovendien zijn ze als gift fiscaal aftrekbaar, zodat de fiscus bijdraagt aan onze goede doelen van diaconie en kerk!

Hoe werkt het?

De bonnen hebben een waarde van  € 1.= en worden verstrekt in bonnenkaarten à € 20.= (20 bonnen), te bestellen via de website pagina Collectebonnen.
Het totaalbedrag maak je over op bankrekening  NL 71 RABO 0153 3734 31 t.n.v. Protestantse Gemeente Uden-Veghel.
Na bestelling ontvang je van Ria bericht wanneer je de bonnen kunt ophalen, in de kerk na de dienst. Wil je de bonnen graag thuis bezorgd hebben? Vul dan ook je adres in.