Kerstcampagne Kerk in Aktie:

Met te veel mensen op één plek, in een onveilig kamp waar je soms wel drie jaar moet blijven. Zo leven kinderen in Griekse vluchtelingenkampen.

Met de kerstcampagne ‘Geef licht’ vraagt Kerk in Actie in de hele maand december aandacht voor de hachelijke situatie van vluchtelingenkinderen.
“We hebben allemaal recht op een menswaardig bestaan.”

Je zult maar een vluchtelingenkind in Griekenland zijn…

… en in een gammel bouwsel zitten te wachten op de koude winter. Met jouw bijdrage help je deze kinderen met voedsel, kleding en onderwijs. Met veel kleine beetjes kunnen we samen iets groots neerzetten.

Voor de actie Geef licht aan vluchtelingenkinderen in Griekenland kunt u op verschillende manieren doneren, en ook zelf online collecteren:

• Geef aan de Kerstcollecte via de daarvoor bestemde collectebus in de kerk (van Kerstavond tot eind januari) of
  • Maak uw bijdrage over op NL89 ABNA 0457 457 457 t.n.v. Kerk in Actie o.v.v. ‘Geef Licht’
  • Collecteer mee, door zelf online een collectebus aan te maken.
    Ga hiervoor naar kerkinactie.digicollect.nl en klik op ‘collectebus aanmaken’, vul uw gegevens in en deel de collectebus via Whatsapp, sociale media en e-mail.
    Het werkt heel eenvoudig en het zou geweldig zijn als er ook mensen op deze manier mee collecteren!

Helpt u mee om deze collecte tot een succes te maken?

Hartelijk dank!
Namens uw Diaconie,
Cor Hoogenboom, voorzitter

Collectebus van Cor

Je gift – klein of groot – is van harte welkom. Dank je wel!