De jaarlijkse Rommelmarkt!

Ook dit jaar hebben we weer de jaarlijkse Rommelmarkt georganiseerd, op zaterdag 24 september. Om 9:00 uur werd de poort geopend en kwamen de eerste enthousiaste bezoekers weer binnen. Na een dag van handelen, werd de poort om 15:30 weer gesloten en werd er begonnen met opruimen. Het schoon opleveren van het terrein ging ook dit jaar in een recordtijd.

Kort daarna, toen de opbrengst van de dag bekend was, zijn we begonnen aan een door de plaatselijke middenstand gesponsord buffet. De bruto-omzet was vergelijkbaar met vorig jaar en de gemaakte kosten zijn nauwelijks gestegen.

Voorafgaand aan een dergelijk evenement zijn veel mensen aan het werk om dit mogelijk te maken. Ruim 13 weken lang voorafgaand aan de dag zelf worden er goederen ingezameld en gesorteerd in de loods. Sponsoren ontvangen een brief en worden daarna gebeld of bezocht door vrijwilligers. Gemeenteleden en de andere inwoners van Veghel en omstreken worden geattendeerd op het inzamelen; daarvoor is gepubliceerd in kranten, Klankbord en op de website van de kerk.

Een dergelijke markt kan niet georganiseerd worden zonder de vele sponsoren uit Uden, Veghel en omstreken. Bij dezen willen wij onze sponsoren dan ook hartelijk bedanken voor de steun die wij ook dit jaar weer mochten ontvangen. Als extraatje hebben we dit jaar een advertentie geplaatst in een aantal kranten om onze sponsoren nogmaals te bedanken.

We kijken terug op een fantastische rommelmarkt; prima sfeer, geen wanklanken, veel samenwerking tussen Uden en Veghel, prachtig weer en wederom een mooi resultaat!

Alle vrijwilligers enorm bedankt en tot de volgende editie.

Namens de Evenementen Commissie Protestantse kerk Uden-Veghel