Kerkdienst 23 januari afgelast

Het coronavirus blijft helaas roet in het eten gooien. Om die reden is de viering van zondag 23 januari in het Kerkelijk Centrum in Uden afgelast. Er zal ook geen online viering aangeboden worden.

Of de dienst van zondag 31 januari door kan gaan hangt af van het advies van het Interkerkelijk Contact In Overheidszaken (CIO) en de Protestantse Kerk. We verwachten dit binnen enkele dagen en houden jullie daarvan op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
Namens de kerkenraad,
Marian Metselaar

Overigens is er altijd nog de mogelijkheid om een van de online diensten in de regio te volgen, zoals:

Collecte

We collecteren niet tijdens kerkdiensten, maar digitaal. Je kunt je giften rechtstreeks overmaken op bankrekeningnummer NL45 INGB 0001 1210 15 van Diaconie Uden-Veghel. Graag onder vermelding van de bestemming.

De 1ste collecte is bestemd voor Kerk in Actie: Missionair werk en de 2de collecte voor onze kerk.
Meer informatie vind je op de website
 en op kerkinactie.nl