Voor alle gemeenteleden een bericht van de kerkenraad

De kerkenraad heeft besloten om vanaf 17 december tot 19 januari 2021 alle fysieke kerkdiensten, bijeenkomsten en vergaderingen af te gelasten.

Zo handelen we in overeenstemming met de overheidsmaatregelen, waar weliswaar voor gebedshuizen en kerken een uitzondering gemaakt kan worden. Echter, we willen duidelijk maken dat we solidair zijn met het lot dat iedereen treft.

We hebben enorm geworsteld met dit besluit. Het doet zeer, dat we het warme contact met mede-gemeenteleden en de gezelligheid en inspiratie van Kerst via de fysieke kerstdiensten nu moeten missen.

We streven er naar de overdenkingen – en waar mogelijk ook de liturgie – op de website te zetten, zodat u toch iets meekrijgt van de kerkdiensten.

Bovendien wijzen we u op de vieringen in de regio:

De kerkenraad wenst u, ondanks deze domper, een gezegende Kerst.
Marian Metselaar