Beste gemeenteleden,

De kerkenraad heeft besloten om de komende weken – overeenkomstig de overheidsmaatregelen – geen fysieke kerkdiensten meer te houden. Daarom zijn we als webredactie – samen met anderen – op zoek gegaan om toch iets te bedenken om samen de vieringen te beleven.

Veel gemeentes zetten hun kerkdiensten online (‘streamen’). Totdat we dat voor onze diensten ook kunnen, zoeken we naar tussenoplossingen. Het is improviseren, maar we gaan het in ieder geval proberen. Zo willen we de Kerstnachtdienst opnemen en via een Youtube link delen op de website. Verder streven we er zoveel mogelijk naar om de inhoud van de dienst, zoals de liturgieën en/of overdenkingen, via de website te verspreiden. Zodat we toch allemaal iets meekrijgen van de inspiratie en de boodschap die de (gast)predikanten ons de komende tijd blijven aanreiken.

Vanaf nu vind je de liturgie en/of overdenking vermeld bij de dienst op de Kalender pagina van de website. Dat is op dit moment al beschikbaar voor de volgende vieringen:

• Meditatieve viering ‘Op Adem’ van 16 december. Klik hier
  • 4e Advent zondag van 20 december. Klik hier, of op de afbeelding hieronder:

In de komende weken volgen er meer, zoals de Kerstviering van 25 dec (ds Veltkamp).

De webredactie,
Albert Verver