Aan alle gemeenteleden een bericht van de kerkenraad

Na de corona persconferentie van de overheid van 14 januari is er een nieuw advies van de Protestantse Kerk over het houden van kerkdiensten. We kunnen weer fysiek kerkdiensten houden, met inachtneming van de huidige coronaregels.
De kerkenraad heeft dan ook gisteren besloten om met ingang van zondag 30 januari weer kerkdiensten te gaan houden in het Kerkelijk Centrum.

Dat betekent nu dat er maximaal 50 mensen aanwezig kunnen zijn, waarbij we nog steeds anderhalve meter afstand houden. We gebruiken daarom weer het aanmeldformulier.
Verder desinfecteren we de handen, dragen bij verplaatsingen een mondkapje, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken geen koffie na afloop.

Om alles goed te kunnen organiseren vragen we je om je komst aan te melden. Ga naar de Kalender of klik hier.

De basisregels blijven onverminderd van belang, omdat het coronavirus niet weg is:

• Handen wassen, geen handen schudden, hoesten en niezen in de elleboog
  • thuisblijven en testen bij klachten
  • zorgen voor voldoende frisse lucht in binnenruimtes

Maar gelukkig kunnen we weer met velen de kerkdienst bijwonen. Zo kunnen we elkaar tenminste weer regelmatig zien en spreken.

De kerkenraad hoopt dat we ook spoedig verdere versoepelingen kunnen doorvoeren.

We wensen jullie gezondheid en moed om vol te houden.

Marian Metselaar