MIJN EIGEN ZIN – 3

HIER zijn – hier ZIJN

Er komt veel op ons af in deze tijd. Aandacht besteden aan wat je wél hebt en wat er wél is en wat er in jezelf omgaat is belangrijk. Zo ontwaar je steeds meer wie je bent. Zo vind je rust én kracht.

Vier aandachtspunten: stil zijn/staan bij WAT ER IS

1. Wat kan ik eraan doen om dat te ervaren?
                    HIER zijn – Hier ZIJN
  2. Wat merk ik op?
  3. Wat betekent dat voor hoe ik aanwezig ben?
  4. En voor wat ik doe?

Hartelijke groeten,
Ds. Annet Hogenbirk

Meditatieve bijeenkomst

Op woensdagmorgen 24 juni is er een meditatieve bijeenkomst in de kerk in Uden. Mooie muziek (we zingen niet mee), lezingen, gebeden en stilte zullen ervoor zorgen dat we ook weer samen stil worden voor God. Het is een viering van ongeveer 30 minuten waarin enkele vrijwilligers en ikzelf de viering dragen.

Het is een eerste keer dat we een dergelijke viering houden. En als deze goed gewaardeerd wordt zullen er waarschijnlijk meer meditatieve vieringen komen.

We gaan van start in Uden. Daar kunnen maximaal 30 mensen meedoen. We houden ons aan de corona-maatregelen. Dat betekent o.a. dat iedereen op de dag zelf zich fit moet voelen en geen huisgenoten met corona-klachten heeft. We houden (minimaal 1,5 meter) afstand van elkaar in de kerk. Aanmelden per mail is verplicht. Mochten er zich  al 30 mensen hebben aangemeld, dan kunt u de volgende keer meedoen.
Datum: 24 juni
Tijd: 10.00 uur
Plaats: Kerk in Uden
Aanmelden (verplicht!) t/m 23 juni 18.00 uur bij: ds. Annet: a.hogenbirk@protestantsekerk.nl of via Whatsapp: 06 49 644 408

Een kijktip om tot rust te komen

Een ontspannende mini retraite van Klooster Huissen door Henk Jongerius – Leven met vrees.

Hebt u al kunnen kennismaken met ds. Annet Hogenbirk?
Op de paginas Predikant en Pastoraat vindt u meer informatie,
inclusief een mooie video introductie.

PS! Elke woensdag doe ik telefonisch pastoraal bezoekwerk.
Wilt u ook ‘bezoek’? Mail u dan naar:
a.hogenbirk@protestantsekerk.nl of belt u op woensdag naar 06 49 644 408 of geeft u het door aan uw contactpersoon.