Op Adem…16 september

Thema is deze keer: Mens wat ben je mooi!

Er is weer muziek, we bidden met elkaar en lezen een inspirerende tekst en we zijn stil. Stil om OP ADEM te komen.

Na de viering is er gelegenheid om elkaar op 1,5 meter afstand te ontmoeten.

De vorige twee vieringen waren fijne momenten om op een wat andere manier dan op de zondag inspiratie op te doen.

Datum: woensdag 16 september
Plaats: Samen Op Weg kerk in Uden, Schepenhoek 157
Tijd: 10.00 – ca. 10.30 uur
Aanmelden tot 14 september 18.00 uur – per mail: a.hogenbirk@protestantsekerk.nl of telefonisch op woensdagen via 06 49 644 408.

Aanmelden is verplicht. Mochten er zich te veel mensen hebben aangemeld, dan kunt u de volgende keer meedoen.

Er is in Uden met inachtneming van de RIVM-voorschriften plaats voor meer dan 50 mensen. Dus als u (of uw evt. huisgenoten) geen corona-gerelateerde klachten hebt: verras mij deze keer met uw aanmelding en doe ook mee!

Nieuwe data (onder voorbehoud):
21 oktober (Veghel)
18 november (Uden)

NB. We houden ons aan de corona-maatregelen. Dus blijf bij (lichte) verkoudheidsklachten of een zieke naaste thuis. We houden (minimaal 1,5 meter) afstand van elkaar in de kerk, nemen de jas mee de kerk in, gaan bij hoge uitzondering naar het toilet en drinken na afloop geen koffie.

Hartelijke groeten en graag tot ziens,
Annet

Hebt u al kunnen kennismaken met ds. Annet Hogenbirk?
Op de paginas Predikant en Pastoraat vindt u meer informatie,
inclusief een mooie video introductie.

PS! Elke woensdag doe ik telefonisch pastoraal bezoekwerk.
Wilt u ook ‘bezoek’? Mail u dan naar:
a.hogenbirk@protestantsekerk.nl of belt u op woensdag naar 06 49 644 408 of geeft u het door aan uw contactpersoon.