Kerkdiensten tot 1 juni

Het moderamen van de Protestantse Kerk adviseert gemeenten om tot 1 juni 2020 uitsluitend online kerkdiensten te verzorgen. Conform dit advies laten we jullie weten dat ook de kerkdiensten in Uden en Veghel en de Ontmoetingsbijeenkomsten in Uden tot 1 juni niet kunnen doorgaan. Vanuit de PKN worden er allerlei mogelijkheden aangereikt om online kerkdiensten te volgen. Kijk maar eens op Kerkdiensten in tijden van corona.

Tekens van Hoop

Nu we elkaar niet meer kunnen ontmoeten  en bemoedigen in onze vertrouwde kerkomgeving is het misschien fijn om elkaar een hart onder de riem te steken via de email. Stuur een mooi gedicht, een lieve wens of wat je maar wilt delen naar Tekens van Hoop op de Contactpagina. Vermeld liefst je naam of initialen, of ‘anoniem’ als je je daar beter bij voelt.
Binnen enkele dagen worden die berichten op de website gedeeld via de pagina Tekens van Hoop.

Tenslotte, kijk ook nog maar eens naar de nieuwsberichten op de website, zoals:

Laten we elkaar op deze manieren vasthouden in deze verwarrende coronatijd.

Met vriendelijke groet,
Namens de kerkenraad,